[NUUG kart] Gatenavnlister (var Re: Bing foto)

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Sun Apr 17 23:53:05 CEST 2011

Sundag 17. april 2011 skreiv Petter Reinholdtsen:
>[Karl Ove Hufthammer]

>Hurra.  Hvor ofte blir den oppdatert?

Ikkje regelmessig. Neste oppdatering kjem nok etter påske, iallfall.
På sikt kan eg muligens få sett opp ei regelmessig oppdatering.

Men uansett har eg lagt ut den nyaste koden på
http://huftis.org/kritikk/osm-stavekontroll.tar.bz2

Som før er det berre å skriva «make», og alt vert gjort automatisk. Men no
treng ein i tillegg tre nye filer, blant anna heile norway.osm (som er på
cirka 1,2 GiB). Sjå LESMEG for meir info.

>Har du noen ide om hvorfor kun disse 42, og ikke alle 430?

Dette har alt Michelsen svart på. Eg tok for øvrig utgangspunkt i denne lista:
http://epab.posten.no/Norsk/Nedlasting/steder2.htm

>Kan du også liste opp veier som ikke er nevnt i OSM også, så en vet
>hva en skal ut og kartlegge?

Det kan eg gjera, men ventar til etter påske. Då er det forhåpentligvis gjort
ein del rettingar i OSM basert på «stavekontrollen» òg, slik at det ikkje vert
so mange falske positive.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/