[NUUG kart] Gapahuk

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Mon Apr 18 21:07:48 CEST 2011

Måndag 18. april 2011 skreiv vegard at engen.priv.no:
>Oi. Jeg tror jeg begynte å bruke amenity=shelter lenge før tourism=lean_to
>kom.
>
>Istemmer. Noen med database-fu som kan sjekke hvor mange tourism=lean_to som
>faktisk finnes, og hvem som evt. har laget dem?

Eg har ikkje serlig database-fu, men eg lasta jo ned norway.osm forleden dag,
so ein kjapp fgrep seinare: 61 tourism=lean_to og 1 natural=lean_to.

Til samanlikning er det 116 amenity=shelter og 1 amenity=weather_shelter.

Det finst òg 308 shelter=no og 719 shelter=yes, kva no enn det er for.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org