[NUUG kart] Vil data lisensiert med NLOD kunne importeres i OpenStreetmap?

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Wed Apr 20 15:31:55 CEST 2011

2011/4/20 Trond Michelsen <trondmm-nuug at crusaders.no>

> Øh... Jeg er ikke helt sikker på hva du mener. Sier du at verk som er
> lisensert med CC-BY ikke kan inkluderes i andre verk uten at disse
> også lisenseres med CC-BY? Hva i all verden skal da være poenget med
> CC-BY-lisensen? Er den ikke da identisk med CC-BY-SA?

Bortsett frå «ShareAlike (SA)»-tillegget reknar eg med at CC-BY-SA og
CC-BY er identiske ja.

Men her var det ikkje snakk om CC, men ODC-BY og ODbL. Dei burde vere
kompatible, men i motsetnad til ODbL seier ikkje ODC-BY noko om
kompatibilitet. Og sidan det står i punkt 4.4 at ein ikkje kan leggje
til ekstra begrensingar, som jo er det «ShareAlike»-tillegget gjer,
tykkjer eg det ser ut som om ODC-BY-innhald ikkje let seg relisensiere
under ODbL.

--
Guttorm