[NUUG kart] Markeringar av fjelltoppar

Hans Olav Skogstad elgvenn2 at online.no
Mon Apr 25 15:02:06 CEST 2011

On Mon, 25 Apr 2011 13:11:50 +0200, Guttorm Flatabø
<post at guttormflatabo.com> wrote:

> viewpoint er vel ikkje naudsynt, det er jo ganske implisitt. Eg ville
> berre
> teke det med om det var noko spesielt ein kunne sjå / ein spesielt kjent
> topp.
(...)

> --
> Guttorm

Siden det ikke nødvendigvis er implisitt om man ser noe som helst fra en
"fjelltopp", mener jeg man godt kan henge på tourism=viewpoint der det er
aktuelt.
Det finnes nok av topper her på østlandet som er dekket med skog, og der
utsikten begrenser seg til neste rad av furutrær.

--
MVH
Hans Olav Skogstad