[NUUG kart] Nasjonale sykkelruter: Opprydding i relasjoner

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Thu Apr 28 12:02:17 CEST 2011

Den 28. apr. 2011 kl. 11.35 skrev Vidar Gundersen:

> usj, det er jo mye feil i deres kart som kan ses på kart.syklistene.no

Likte den der. Nesten heile sykkelrute 4 fra Bergen til Voss er lagt til trafikktunge, smale E16 med sykkelforbud heile vegen. Dei har til og med lagt rallarvegen inn i Gravhalstunnelen, ein 5km lang togtunnel. Eg lurer kvar dei har dataane sine frå, men dei er ikkje basert på virkligheten eller logikk.
Eg må nesten sende ein e-post til dei å be dei om å bruke opencyclemap.org og som har eit bedre kartgrunnlag.

Den er i vertfal bedre enn det kartet vegvesenet la ut (som no er tatt ned). Det var eit stort A3 kart basert på N5000 som viste at sykkelrutene gikk over fjorder, gjennom lange tunnelar, over fjell og utfor stup.

Gnonthgol