[NUUG kart] [trond at engen.priv.no: Re: Speidersaker]

vegard at engen.priv.no vegard at engen.priv.no
Wed Aug 17 23:43:58 CEST 2011

Hei,

Følgende maildialog med min bror gikk i glemmeboken i sommer. Litt kort
varsel. Men:

Som speiderleder har jeg også lenge tenkt at OSM er en ypperlig
speideraktivitet. På Gran, Hadeland, helga om ei drøy uke er det
lederløft hvor et av temaene blandt annet er GPS og geocaching. Om
det finnes noen i nærheten som kunne tenkes å hurtigplanlegge noe om OSM
som vi kan tilby forbundet på kort varsel, er det kanskje ennå ikke
for sent? Men det er avhengig av at noen har tid og lyst, selv har jeg
ikke anledning...

--
- Vegard Engen, member of the first RFC1149 implementation team.