[NUUG kart] Blåstiene komplett i Oslomarka

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Dec 11 09:34:25 CET 2011

[Vidar Gundersen]
> Vi har fått hjelp av en ivrig markamann til å gå opp DNT stier i
> Nordmarka med GPS de siste ukene, og i går supplerte jeg de siste
> blåmerkede stiene som DNT Oslo og Omegn opererer i hele Oslomarka. For
> min egen del har dette vært et viktig mål. Det gjenstår litt finpuss
> og sjekkpunkter her og der, og vi skal ha inn et hjørne av Krokskogen
> som opereres av Ringerike Turistforening.
>
> Det er mange som har bidratt til dette både i OSM-miljøet og fra
> rutegruppa i DNT Oslo. Takk.

Sverre minnet meg om dette i går kveld, og det er for meg en god
mulighet til å få pressedekning.  Nå når snøen har lagt seg i
hovedstaden, tror jeg det er riktig tidspunkt å sende ut en melding.  Vi
kan sende til NUUGs pressemeldingsliste som når alle redaksjoner i
Norge.

Vidar, Er du interessert i å bidra til en pressemelding?
til hvordan de kan se ut.