[NUUG kart] Bussruter Oslo

Håkon Stordahl hakon at stordahl.org
Wed Dec 14 19:26:05 CET 2011

On Wed, 14 Dec 2011 12:54:11 +0100, Vidar Gundersen wrote:

> Gjerne. Ligger det nye busstoppet inne?

Da gjør jeg det i løpet av kvelden. Jeg er ganske usikker men tipper at
det er disse to som har blitt flyttet litt slik at de nå ligger omtrent
på samme sted (på hver sin side av den sørligste veien, omtrent der den
krysser over T-banen):

http://www.openstreetmap.org/browse/node/1289257375
http://www.openstreetmap.org/browse/node/1289257332

De har forskjellig verdi for route_ref noe som gjør meg mer usikker.
Kan prøve å sjekke det ut en gang jeg er i nærheten.

> Jeg laget noe XSL for å flette osm-node-id'er inn i relasjoner med
> Trafikantens/Nasjonalt holdeplassregisters id'er.
> Er dette interessant for andre?

Høres interessant ut, men for min del føreløpig mest for å lære mer
om XSL.