[NUUG kart] NUUG Foundation støtter sak om kommunegrensene

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Feb 27 23:18:18 CET 2011

[Gustav Foseid]
> Nærmere om tidsplan må vi diskutere, men jeg regner med at et
> søksmål burde være tatt ut i løpet av våren.

Ack.

> Støtten fra NUUG Foundation dekker i utgangspunktet behandling i
> første instans og rettsgebyr for anke. Jeg vil tro at hele saken,
> dersom den kommer helt til Høyesterett, kan komme til å koste et
> sted rundt 100-150.000 utenom advokattimer.

Å skaffe resten høres ut som en jobb for
<URL:http://www.pledgebank.com/>.  Noen som vil opprette en "pledge"?

Jeg synes vi bør forsøke å få litt oppmerksomhet rundt denne saken nå
før Go Open 2011, slik at den kan bli diskutert rundt bordene der.
Der skal kartverket holde innlegg rundt åpning av data, og før den tid
synes jeg flere burde bli kjent med hvordan kartverket kniper
igjen. :)

Vennlig hilsen,