[NUUG kart] Skytebaner

Hans Olav Skogstad elgvenn2 at online.no
Thu Jul 7 19:12:46 CEST 2011

On Thu, 07 Jul 2011 13:42:44 +0200, Vidar Gundersen <vibrog+osm at gmail.com>
wrote:

> du har egentlig et poeng her.
> sport=shooting kan brukes på node, linje og polygon og tilegnes
> betydningene jeg etterspør. jeg mener oneway da er unødvendig, siden
> retning er implisitt.

Ja er forsåvidt enig i det, selv om de ikke er like synlig over alt.
JOSM viser jo piler greit.
I Potlatch må man se på den lille pilen nede til høyre for å se sånn ca.
hvilken vei en linje går, evt. om et polygon er medurs eller moturs.
Vet ikke om noen av de eksisterende rendrerne implisitt bruker linjens
retning?!?

--
MVH
Hans Olav Skogstad