[NUUG kart] Bruk av data fra www.vkt.no

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Thu Jun 2 18:45:45 CEST 2011

2011/6/2 Bjørn Kvisli <bjorn.kvisli at gmail.com>:

> Holdeplassene er allerede importert fra trafikantens datasett. Rutetabellene
> fra vkt skal brukes til rettelser der trafikantens holdeplassnavn er feil eller
> gamle (noe jeg har observert på enkelte ruter)

sett at du setter source:name=VKT (eller blir det name:source=VKT?), så
vil det være en indikasjon på at navnet ikke kommer fra Trafikanten.
det er relevant. ikke minst som hjelp til deg selv mens du jobber med det.

det berører ikke VKTs ønske om at man ikke kildehenviser ting som kan bli feil.
holdeplassnavnene er relativt statiske.