[NUUG kart] Tilbakemeldinger til OSM fra sykkelkart som bruker OSM

Vidar Gundersen vibrog at gmail.com
Fri Jun 3 21:06:05 CEST 2011

Du kan sende feilmeldingene til OpenStreetBugs eller MapDust. Fiksgatami bruker MapDust.

Tror du skulle satt bicycle=no.
Forøvrig har jeg spurt Vegvesenet spesifikt om tuneller med sykkelforbud. De har sagt ja, som en forsmak på at NVDB skal åpnes, men vi har ikke fått tilgang til data enda.

Hvilken rutingsprogramvare bruker du?
Jeg lurer på noe sånt for marka.
Tenker da på Routino.