[NUUG kart] Nå kan vi leke med data fra Bymiljøetaten!

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Jun 7 14:17:48 CEST 2011

[Linda Sandvik]
> Woo, datasettene er lastet opp på
> http://www.nuug.no/pub/openstreetmap/fra-oslo/Datasett_bymilj%C3%B8etaten_mai_2011/og
> består av sykkelveier, sykkelfelt, gangveier, private adkomst veier,
> turveier etc. :)

Hurra!

Jeg laget en zip-fil med alt sammen parallelt med katalogen i
enklere å laste ned.  Det er ca. 20 MiB utpakket, og 7.5 MiB pakket.
Lisens ser jeg av avtalen er PDDL eller NLOD etter mottakers eget
valg.

Jeg er igang med å få på plass annonsering og pressedekning sammen med
Oslo kommune.  Det vil ta noen dager.  Håper noen med tid og peiling
har funnet ut hva disse datasettene kan brukes til innen den tid, slik
at vi kan få et godt sitat med i en pressemelding.  :)

Vennlig hilsen,