[NUUG kart] Forbedre sykkelkartdata i OSM i samarbeid med Oslo kommune

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Jun 10 09:14:36 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Planen er å samle OSM-ere og sykkelinteresserte (kontakte
> Sykkelistenes landsforening), og bruke en dag til å samle inn
> korrekt informasjon om sykkelveiene og ruter i Oslo.

Jeg ringte Torstein Bremset som er ført opp som kontaktperson for
Syklistenes landsforbund i Oslo, og hørte om de var interessert i å
bidra.  Han forklarte at de aktive i forbundet i Oslo var for travelt
opptatt til å gjøre noe mer enn de allerede gjorde, men at deres
Facebook-gruppe for Oslo hadde 1000 medlemmer og godt kunne brukes for
å annonsere dette og høre om det var noen som var interessert i å
delta.  Personlig godtar jeg ikke vilkårene til Facebook og er ikke
medlem der.  Jeg kan dermed ikke følge dette rådet selv, så det
overlater jeg til noen som godtar vilkårene til Facebook.

Vennlig hilsen,