[NUUG kart] Støtte for markør på openstreetmap.no

Håkon Stordahl hakon at stordahl.org
Thu Jun 16 22:30:37 CEST 2011

On Tue, 31 May 2011 15:12:24 +0200, Håkon Stordahl wrote:

> Ja, jeg er også interessert i dette. Har sett litt på det, men det var
> litt mer fikling enn jeg hadde håpet. Sier i fra når jeg har et forslag.

Her er omsider forslaget. Sikkert ikke helt optimalt, og endel stygg
kode dessverre. Kan antagelig gjøres noe enklere om man kutter ut boksen
som dukker opp når man trykker på markøren, men jeg synes det er kjekt
med en mulighet for å lese ut koordinatene til markøren. Markøren er den
samme gamle, men for min del kan den gjerne byttes ut med noe mer
passende.