[NUUG kart] Sykkelruter som ikke henger i hop

Wolfgang Leister wolfgang.leister at nr.no
Sun Jun 26 11:34:42 CEST 2011

On 06/26/2011 01:16 AM, Vidar Gundersen wrote:

> har den fortau på begge sider?
ja - og også sykkelfelt på begge sider, unntatt nordsiden i selve krysset.
> dette er et "micromapping" problem... :)
> i praksis sykler man sikkert tvers over krysset?
Nei, krysset er så uoversiktlig pga størrelse og at det ligger i en
sving slik at jeg ikke kan anbefale å sykle tvers over krysset. For å
komme til/fra grøntarealet er det best å sykle via fotgjengerfeltet.
Krysset faller inn under rubrikken "godt ment men funker ikke helt etter
hensikten". ;-)