[NUUG kart] Remote control (var Gatenavnlister)

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Wed May 4 21:25:25 CEST 2011

2011/4/26 Karl Ove Hufthammer <karl at huftis.org>:

> Ny oppdatering, no med lenkjer til JOSM. Trykker ein på ei slik lenkje, vert
> den aktuelle vegen automatisk lasta inn i JOSM (som må køyra, og med
> «remote control» slått på i innstillingane).

jeg ble litt nysgjerrig: støtter Potlatch direktelenker til gitte
OSM-elementer slik at den har noe som er ekvivalent med remote control
i JOSM og Merkartor?

jeg laget forresten en liten sak med xmlhttprequest slik at
localhost:8111 lenkene ikke navigerer til ny side fra rutelista, men i
stedet viser en ikke-modal melding.

diff (men æsj: jeg endret en bitteliten annen ting i samme commit):
https://github.com/vibrog/osm-routelist/commit/88180f3a466e7eae0ace9175f55310a402ae5e2b