[NUUG kart] Idrettsanlegg (var Goopen 2011)

Anders Einar «Kagee» Hilden hildenae at gmail.com
Fri May 13 13:59:05 CEST 2011

On 2011-05-12, Vidar Gundersen <vibrog+osm at gmail.com> wrote:

> hvor mange på lista er komfortable med Git?
> hvorfor merke som lagt inn, istedetfor å slette fra fila?
>
> ps. jeg tar tak i tourism.cabin.osm fila i nær fremtid.
> her ligger nemlig alle DNT hyttene, i tillegg til andre
> overnattingshytter, dagsturhytter og sikringshytter (nødbuer).
> dette blir manuell fletting -- mye jobb.

Det er mulig jeg så feil, men det så ut som om du svarte kun til meg,
så jeg sender hele svaret til listen.

Sletting er antagelig en bedre ide, jeg vet ikke helt hva jeg tenkte på.

For de som ikke kjenner til det - «Edit -> Merge selected» eller
«Rediger -> Flett utvalgte» lar deg flytte objekter mellom datalag (en
*.osm og nedlastet data). Denne sletter desverre ikke det orginale
objektet.

--
Vennlig hilsen / Best regards
Anders Einar «Kagee» Hilden