[NUUG kart] Idrettsanlegg (var Goopen 2011)

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Mon May 16 17:35:10 CEST 2011

2011/5/16 Vidar Gundersen <vibrog+osm at gmail.com>

> ja, som "Progress" for å fortelle hva som er importert.
> vil du notere det der, når Sogn og Fjordane er lastet opp?

Jepp.

jeg kan kommentere at CSV filen måtte repareres med litt søk-erstatt,
> for å bli konsistent lesbar, og evt poste det lille Python scriptet
> som skriver det ut i OSM format?

Akkurat. Tenkte også me kunne dokumentere korleis datasettet har blitt
«omsett» til osm, moglege feilkjelder osb, og den kommentaren du hadde om at
det kan sjå ut som om det er ein del duplikat, men at dette ikkje
nødvendigvis stemmer.

Sidan me har denne sida, og dokumenterer lisens der, er det vel nok å setje
(NLOD)»?

--
Guttorm