[NUUG kart] problemer med firefox ( kubuntu narwhal) og potlatch 2

Kai Stian Olstad kart at olstad.com
Sat May 21 11:10:06 CEST 2011

 On Sat, 21 May 2011 07:35:11 +0200, Håken Hveem wrote:
> Av en eller annen grunn så fungerer ikke venstre eller høyre ALT
> knapp
> i firefox, så jeg får ikke markert gps spor og konvertert de til
> veier
> automatisk.
> Jeg må da tegne de manuelt, noe som da er en smule klundrete.
>
> Er det noen som har ett eller anna tips om åssen jeg løser det ?

 Alt + museklikk flytter vinduet i KDE og dette skaper problemer i JOSM
 også.
 Det jeg har gjort er å fjerne funksjonen/shortcut-en i KDE.

 System Settings -> Window Behavior -> Window Behavior -> Window Actions
 Under "Inner Window, Titlebar & Frame" har jeg satt "Left Button" til
 "Nothing".

--
 Kai Stian Olstad