[NUUG kart] Historiske kart (ferdig versjon :)

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Sat May 21 23:34:42 CEST 2011

Den 21. mai. 2011 kl. 21.54 skrev Ole Jørgen Brønner:
> Så disse bør da være fritt fram å bruke?

Eg er ikkje sikker på om kartverket er einige i dette. Det er klart at dei gamle papirkarta er fritt fram å bruke. Problemet kan vere at kartverket har brukt tid og penger på å scanne inn og sette dette i eit brukbart system. Dei har sett kopibeskyttelse til 2007 på desse karta som er tilgjenglige fra norgeskart og wms.

> I følge [1] bør det være tilgjengelig via WMS også, men ser ikke noen beskrivelse av tilgang.

Etter litt prøving og feiling har eg funne at dei kaller det "historiskekart". Då blir URL til WMSen
http://openwms.statkart.no/skwms1/wms.historiskekart?VERSION=1.1.1&SERVICE=WMS&REQUEST=GetMap&LAYERS=historiskekart&FORMAT=image/jpeg&BGCOLOR=0xFFFFFF&TRANSPARENT=FALSE&

Dette fungerer i JOSM. Det virkar som om deira GetCapabilities ikkje kan lesast av JOSM.

Gnonthgol