[NUUG kart] Historiske kart (ferdig versjon :)

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Tue May 24 20:41:08 CEST 2011

Spørsmålet er om det de har gjort har "verkshøyde", eventuelt om det kan
kalles et "fotografisk bilde" og da har beskyttelse ihht. Åndsverksloven
§43a . Se f.eks. http://hannemyr.com/faq/legal_dm02.shtml for en kjapp liten
innføring....

og http://no.wikipedia.org/wiki/Verksh%C3%B8yde

Bernt Marius Johnsen