[NUUG kart] Blåstiene komplett i Oslomarka

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Thu Oct 20 12:26:31 CEST 2011

2011/10/20 Sverre Didriksen <sverre.didriksen at usit.uio.no>:
> Veldig bra!  Og dette er jo ikke bare Nordmarka. DNT Oslo og Omegn dekker
> et stort område med Kjekstadmarka og Vestmarka i vest, og Østmarka og
> områdene opp til Eidsvoll ca om jeg ikke tar feil.

Romeriksåsene avsluttes mot jordbruksområdene i Gjerdrum og Nannestad.
Eidsvoll Turlag er nylig etablert og har antagelig sitt eget stinett
litt lenger øst.
Men ja, det er alle merkede stier i området fra Lier-Tyrifjorden i
vest, Rv 35 i nord, Leira-vassdraget/Øyeren i øst, og sydover til
Hobøl og Spikkestad.

1700 km med blåmerking.