[NUUG kart] Blåstiene komplett i Oslomarka

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Thu Oct 20 12:38:12 CEST 2011

Vidar Gundersen.no wrote on 20.10.2011 12:26:31:

> Romeriksåsene avsluttes mot jordbruksområdene i Gjerdrum og Nannestad.
> Eidsvoll Turlag er nylig etablert og har antagelig sitt eget stinett
> litt lenger øst.
> Men ja, det er alle merkede stier i området fra Lier-Tyrifjorden i
> vest, Rv 35 i nord, Leira-vassdraget/Øyeren i øst, og sydover til
> Hobøl og Spikkestad.
>
> 1700 km med blåmerking.

Hadde det vært en ide å foreslå en aktivitet med DNT Oslo for å lage
GPS-kart? De kunne jo dele det gratis ut til medlemmene eller ha det
tilgjengelig for nedlasting på sine nettsider f.eks. Eller er de kanskje
litt redd for å gå de kommersielle aktørene litt i næringa? De selger jo
også GPSkart så det er kanskje også et dilemma.