[NUUG kart] Gate- og vegnamn i Bergen

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Thu Apr 12 21:48:06 CEST 2012

to. den 12. 04. 2012 klokka 12.29 (+0200) skreiv Bard Aase:

> Njaaa... Ikke når de går vinkelrett mot hverandre..?

Bergen kommune sitt eige kart forklarer det heile:
http://www.bergenskart.no/output/Veikart_webgis01e476452402493.JPG?1334259769494

Rådhusgaten er *nesten* samanhengande, slik eg tolkar kartet iallfall.
Og der dukka jammen Rådstusmauet opp òg! (Merk at ein må zooma veldig
nært inn for at dette smauet og nye Gulating skal dukka opp.)

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org