[NUUG kart] Vinterstengte veier (vise i skiløypekart)

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Feb 8 10:37:56 CET 2012

Vidar Gundersen wrote on 08.02.2012 10:11:13:

> urk. da kan jeg ikke rettferdiggjøre en workaround for å slippe å
> finne ut av hstore fra postgis.

Men det man jo kan gjøre er å rendre denne med et egen linje som forteller
et det er en ubrøytet vei f.eks. på et skikart. Så vil jo de som er
interessert se dette. Det er jo verdifull info.

> du finner den sammen med access=* familien i wikien.
> men det kan ikke brukes. det er ikke slik at snø er tidsbestemt.

Med mindre det hadde vært en verdi for vintersessong som da kunne brukes
til vinterkart. Men da er kanskje brøytetaggen minst like bra.