[NUUG kart] Vinterstengte veier (vise i skiløypekart)

Espen Isaksen espen at espenpost.com
Wed Feb 8 14:23:20 CET 2012

Stiller meg bak at snowplowing=no er den beste forslaget. Jeg er for enkle
tagger som en ikke må slå opp for å forstå hva de betyr (trailblazed kommer
ikke i den kategorien :-) )

Vidar: Kan du ikke bare importere på nytt med nye definisjoner på hva du
skal laste inn?

Espen

Mer om meg på:
http://about.me/espenisaksen