[NUUG kart] Falske buss- og T-banelinjer

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Tue Feb 14 08:35:11 CET 2012

Eg veit ikkje om nokon har identifisert personen bak hærverket, men i så
tilfelle kan det faktisk hjelpe å ringe han og rett å slett forklare at det
han gjer er gale, øydeleggjer for mange og at han vil få eit betre liv om
han er snill ;) Høyrest kanskje naivt ut, men såvidt eg hugsar frå tidleg
Wikipedia-tid så har det blitt gjort med god effekt der.

--
Guttorm