[NUUG kart] Falske buss- og T-banelinjer

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Tue Feb 14 10:10:30 CET 2012

Nå stikker jeg hodet litt mer frem enn jeg er komfortabel med, men jeg
har sendt en PM til vedkommende:

Hei,
Har du et telefonnummer jeg kan nå deg på?
Jeg vil gjerne snakke med deg om å bidra til OpenStreetMap.

Jeg er en av de som bidrar mest til å løfte OpenStreetMap i Norge, og
jeg ønsker sammen med de andre som bidrar å oppmuntre deg til å bidra
til å løfte OSM til å bli en innholdsrik og nøyaktig kartdatabase og
informasjonsressurs som folk kan stole på. Vi er mange hyggelige
mennesker som driver med dette.

Ring meg gjerne.

Hilsen Vidar Bronken Gundersen, tel. 9xxxxxxx

(tel.nr. skrublet fordi mailinglisten arkiveres -- dere finner
nummeret mitt andre steder hvis ønskelig)