[NUUG kart] Falske buss- og T-banelinjer

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Wed Feb 15 18:42:46 CET 2012

2012/2/15 Arno Teigseth <arnotixe at gmail.com>:
> Her i Ecuador pleier vi å invitere folkene til å skrive seg på
> emaillisten, og forklare at vi pleier å gi og få hjelp via den.

Har du et forslag til slik invitasjon og oppfølging til den PM jeg sendte?

Jeg har også ett mulig telefonnummer å prøve: Samme brukernavn er
registrert på Twitter, og der vises fullt navn som leder til et
telefonnummer på en adresse i Oslo. Fåfengt, men en mulighet. Noen som
er veldig flink til å prate som har lyst til å ringe og finne ut om
det kan være samme person?