[NUUG kart] Ladestasjoner for el-biler

Bjørn Kvisli bjorn.kvisli at gmail.com
Sat Feb 25 22:36:01 CET 2012

 Lørdag 25. februar 2012 22.26.44 skrev Vidar Gundersen :
> Det er jo flott.
> Mange foretrekker et eksplisitt undertegnet dokument med vilkårene, men
> jeg sier, importer det og sett source= og source:url= source:date=
> til noe passende. Behold mest mulige metadata.
>
> Sett disse taggene på changesettet også, for ordens skyld.

OK, jeg prøveimporterte en node med josm og det virket. (Det er første gang
jeg importere noe). Jeg lurer på en ting: Det ligger jo noen ladestasjoner
inne allerede, og min import kommer til å legg til enda node   for samme
stasjon. Blir ikke det noe rot? Går det an å spørre mot datasen for å finne de
ladestasjnene som allerede er der? Har ikke klart å lese meg frem til dette.

-Bjørn