[NUUG kart] Ladestasjoner for el-biler

Bjørn Kvisli bjorn.kvisli at gmail.com
Sun Feb 26 11:10:19 CET 2012

 Søndag 26. februar 2012 02.20.54 skrev Vidar Gundersen :

> Jeg la til en rett ved busstoppet på Sundvollen lørdag morgen.

> Fint om den som importerer samtidig samordner tagging av disse,
> dvs amenity=charging_station og/eller fuel:electricity=yes
Når jeg importerer kan jeg samordne med de få som ligger der allerede. Det er
892 ladestasjoner i importen, så jeg bør helst få tagget dem riktig. På wikien
har jeg nå funnet 2 muligheter
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Charging_station
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Dev_charging

Er det noen her som forstår seg på hvilken som er mest fremtidsrettet?