[NUUG kart] Turkompisen

Espen Isaksen espen at espenpost.com
Sun Jul 15 17:38:32 CEST 2012

Akkurat nå har jeg ferie så ny oppdatering kommer i slutten av måneden.

Kjører oppdateringer manuelt pga kostnader og tregheter på databasen så det
er litt vanskelig å si noe om oppdateringfrekvensen. Men jeg oppdaterer ca
en gang i måneden.

Espen
Den 10. juli 2012 14:29 skrev "Sverre Didriksen" <
sverre.didriksen at usit.uio.no> følgende: