[NUUG kart] Den er sulten den bot-en...

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Sun Jul 22 23:11:43 CEST 2012

> Har tatt tak i Kristiansand og bruker http://rebuild.poole.ch/job/10
>
> Allerede den 17. var jeg såvidt i gang med å få koblet E39 og E18 slik at rutingen fra Stavanger til Oslo skulle virke igjen.

Flott, bra arbeid.

> Etter å ha gått over området med Gimsmyra, Baneheia og Eg i dag oppdaget jeg at en ny runde med the bot of doom den 18. hadde slettet en del av arbeitet mitt fra den 17. Usj.

Botten fjernar ein veg dersom det er mindre enn to nodar i den. Den tar også å fjernar ein node frå vegane den er med i før den slettar noden. Det betyr at dersom du har endra vegen, men ikkje flytta nodane eller lagt til nye så vil vegen bli sletta.

Det er synd, men det er ingen annan måte å gjere det på.

Gnonthgol
Redaction bot utvikler