[NUUG kart] Utkast til pressemelding om OSM-baserte Garmin-kart for Norge

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Fri May 4 18:10:16 CEST 2012

fr. den 04. 05. 2012 klokka 13.34 (+0200) skreiv Petter Reinholdtsen:
> Sverre og jeg er igang med å lage et utkast til pressemelding om
> frikart.no.  Utkastet ligger på
> mitt håp er å få teksten ferdig før mandag slik at den kan sendes ut
> på kvelden søndag eller på morgenen mandag.
>
> Noen som har innspill og ideer til teksten?

Kunne kanskje hatt med litt meir konkret info om kor dyre dei
kommersielle karta faktisk er. Ein må vel ut med omtrent 15–20 tusen
kroner for å kart som dekker heile landet. Og desse manglar (?) kaféar
og mykje av det andre som finst på frikarta.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org