[NUUG kart] Utkast til pressemelding om OSM-baserte Garmin-kart for Norge

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri May 4 20:04:19 CEST 2012

[Guttorm Flatabø]
> Eg endra også formuleringa om at NUUG organiserar OSM i Norge, sidan
> strengt tatt så stiller vel NUUG med ei e-postliste og ikkje meir?

Jeg innbiller meg at NUUG har bidratt med mer enn dette, men min ide er
basert på at jeg er leder i NUUG og dermed ikke uhildet.  NUUG har
bidratt med å skaffe sponsorer, håndtere penger, sender ut
pressemeldinger, ta initiativ til og organisere kartsamlinger, og sist
men ikke minst gjort OpenStreetmap synlig for flere vha. FiksGataMi.
--
Vennlig hilsen