[NUUG kart] Utkast til pressemelding om OSM-baserte Garmin-kart for Norge

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun May 6 10:04:47 CEST 2012

[Sverre Didriksen]
> Da har jeg lagt på min kontaktinfo.

Ypperlig.  To kontaktpersonser er nok, men det hadde vært lurt med to
som er tilgjengelig på telefon.  Noen frivillige?  Hvis ikke
journalister får svar med en gang gir de ofte opp, så det er lurt å ha
noen som kan svare hele tiden på dagtid.

> Har også endret tilbake min egen uttalelse som noen hadde
> endret. Personlig mener jeg at OpenStreetMap av flere grunner er
> genialt, ikke bare effektivt som det ble endret til.

Det var jeg som endret den, da jeg syntes det ble for drøyt at
OSM-prosjektet sender pressemelding der en OSM-person sier at OSM er
genial.  Jeg tenkte at det kan virke negativt på troverdigheten til
meldingen.

--
Vennlig hilsen