[NUUG kart] Utkast til pressemelding om OSM-baserte Garmin-kart for Norge

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Sun May 6 14:30:12 CEST 2012

2012/5/6 Sverre Didriksen <sverre.didriksen at usit.uio.no>

> [...]

Du har ikkje fått nokre takksemd-e-postar som du kan sitere frå då? Det
aller beste hadde jo vore eit sitat frå brukarane.

Ein tidlegare kollega som har brukt kart frå frikart.no utan å ha den
fjernaste forståelse for kvar og korleis dataane vart laga var svært nøgd,
og brukte det til geocaching (blir nesten ironisk tykkjer eg). Eg kan ev.
spørja han om ein «endorsement».

--
Guttorm