[NUUG kart] Noen Lier-folk her?

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Sun May 6 22:46:46 CEST 2012

2012/5/6 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> I forbindelse med pressemeldingen vi har sendt ut om gratis
> Garmin-kart, har jeg blitt kontaktet av en journalist i Lierposten som
> lurer på om det finnes en Lier-kobling.

Jeg kan prøve å svare på den. (Du har nummeret mitt, Petter.)
Jeg bodde på Tranby til jeg var 3 år :P

Mer seriøst: Jeg har tegnet mesteparten av stiene i Kjekstadmarka og
Vestmarka som går inn i Lier kommune. Lier kommune har et interessant
sykkelveinett, som vi gjerne skulle fått til noe tilsvarende med
dataslippet fra Oslo kommune i fjor, så fokus på OSM lokalt kunne være
interessant. (Jeg har forresten sendt en forespørsel til Drammen
kommune hvor jeg viser til hva vi gjorde i Oslo. Planen var å kontakte
Lier kommune i neste omgang.)