[NUUG kart] Utedo

Edward Welbourne eddy at opera.com
Tue May 15 14:38:29 CEST 2012

Sounds close enough to how I'd use the term ;-)
At least for mapping purposes, "amenity" is implicitly "public amenity".

Even if not locked: if it's someone's private toilet, it's none of a
map's business to tell strangers where to find it - just as the presence
of a children's play-area in someone's back yard doesn't get marked on
the map the same way the play-ground in the park is.

Det blir litt mer komplisert hvor hytta er DNTs eller slik; jeg må tror
det er teknisk privat eindom av DNT, men kartene brukes ofte av medlemer
som har lov til å bruke det.

> Ja, enig i det.
+1

        Eddy.
--
Unnskyld om språkblanding - jeg er ikke flink nok på Norsk til å si alt
jeg vil !