[NUUG kart] Tagging av farlig myr

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Sun May 20 12:29:50 CEST 2012

Jeg har kommet over et tilfelle jeg lurer litt på:
Mellom golfbanen på Grønmo og bebyggelsen på Bratli sydøst i Oslo er
det skiltet tett med advarsler om "farlig myr". Det er ikke oppgitt
noen årsak til faren. Det kan være to: Giftig forurensning eller at
man synker rett ned i den. Nå ligger denne myra altså inntil/på en
tidligere fyllplass så jeg tenker at den er forurenset.

Hvordan tagges dette? 1/ Fare, men ikke militært, skytefelt, e.l. 2/
forurenset objekt 3/ _kvikk_leire/-sand/-gjørme.