[NUUG kart] Frikart.no med kart for flere land

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Fri Oct 26 11:28:19 CEST 2012

Hei

Vil bare fortelle at det nå er kart for alle de nordiske landene på
frikart.no. Dette gjelder både veikart og de topografiske kartene. Målet
er å dekke hele europa etterhvert, men jeg har litt utfordringer med at
genereringen tar tid. Løsningen blir nok at kartene for andre land enn
Norge "bare" blir oppdatert to til tre ganger i uken.

Jeg har vært så heldig å få hjelp av nuug til diskplass for disse filene
og vil benytte anledningen til å takk så mye for det.