[NUUG kart] Skiløyper

Espen Isaksen espen at espenpost.com
Wed Oct 31 14:32:52 CET 2012

Hei!

Jeg har tenkt til å gjøre en jobb for å få tak skiløypeinformasjon fra
ulike kommuner og løypelag rundt omkring i landet. Tipper at kommuner kan
bli vanskelig, men at endel løypelag ser nytten av at denne informasjonen
blir tilgjengelig. Veit også at Røde Kors av og til sitter på slik
informasjon.

Har bare såvidt begynt å kladde litt tekst som jeg skal sende ut. Men jeg
mener å huske at det tidligere på denne lista har vært nevnt at det var
laget noen retningslinjer og muligens også noen dokumenter på slike
eksterne bidrag til OSM?

Jeg klarte ikke å finne noe og lurer på om noen kan hjelpe meg med noen
linker hvis noe slikt finnes.

Espen

--
http://www.turkompisen.no