[NUUG kart] Nye vei/gatenavn i Hedmark fylke

vegard at engen.priv.no vegard at engen.priv.no
Fri Apr 12 11:32:49 CEST 2013

Hei,

Du kan vel ikke nødvendigvis bruke Gule sider som kilde. Den har sikkert et slags
databasevern...

I OSM har vi en slags policy om at vi helst er på den forsiktige siden med hensyn
på hva slags kilder vi bruker, sånn at når vi blir Verdens Beste Kilde(tm) til
kartdata, så skal ingen kunne ta oss på at vi har rappa data fra dem....

- Vegard

On Fri, Apr 12, 2013 at 10:55:11AM +0200, Håken Hveem wrote:

> Hei, i følge det jeg kan se på gule sider ser det ut om om det er
> kommet nye navn på en god del veistrekninger i Hedmark fylke, da har
> jeg sett på Kongsvinger og Stange Kommune.
>
> Jeg har gjort noen forandringer, håper noen kan hjelpe til med de andre.
>
> PS:
> Veien fra Gata i Vallset som går forbi Hjørnet ( Fv 224 ) heter
> Fossveien, pga at navnet er forandret fra Martin Storbækks veg.
>

> --
> Håken Hveem
> Hamar
> Norway
> [...]

- Vegard Engen, member of the first RFC1149 implementation team.