[NUUG kart] Frigjorte geodata for Asker

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue Apr 16 15:08:28 CEST 2013

Vidar Gundersen wrote on 15.04.2013 21:31:33:

> Er det noen som tar tak i å importere datasettene som nylig er frigitt?

Jeg har lyst til å si ja, men er usikker på om jeg har tid. Er midt oppe i
noen større enringer på frikart.no som tar litt tid. Og så har jeg ikke
gjort noe særlig import tidligere så da tar det litt ekstra tid pga det.
Men om ingen andre melder som så tar jeg en titt på det når jeg har tid.
Nå er Asker godt dekket så jeg er også usikker på hvor mye av dette vi har
fra før.

-Sverre