[NUUG kart] Parkeringsplasser

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Tue Apr 30 15:11:59 CEST 2013

Eg kartlegg alt eg har lyst å kartlegge. Om parkeringsplassen er privat er
ikkje det noko hindring, men dersom det er restriksjonar på bruken av han
så prøver eg å få det med i ein access-tagg.

Privat eigedom får jo besøk og blir kjøpt og solgt, eller skal rett og
slett ungåast,. Så å vite at det finst ein parkeringsplass, men at det er
restriksjonar på han vil som regel vere betre enn å ikkje vite noko.

Den 14:54 30. april 2013 skrev Sverre Didriksen <
sverre.didriksen at usit.uio.no> følgende: