[NUUG kart] Parkeringsplasser

Hans Olav Skogstad hans-olav.skogstad at online.no
Tue Apr 30 16:12:19 CEST 2013

On Tue, 30 Apr 2013 15:45:23 +0200, Einar Ryeng <einarr at pvv.org> wrote:

> Ditto.

amerity=parking, access=private gir i tillegg en transparent "P" når det
rendres i osmarender.
Kartet bør vel inneholde det som finnes, men bør merkes på privat hvis det
er skiltet eller på annen måte åpenbart at parkeringa er privat.
http://www.openstreetmap.org/?lat=60.81304&lon=11.04435&zoom=16&layers=M

--
MVH
Hans Olav Skogstad