[NUUG kart] mountainbike i og rundt Tromsø. Ride Tromsø

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Thu Aug 22 11:51:56 CEST 2013

Det er jo å foretrekke om noen som er kjent i området kan se på det. Må jo
uansette sjekke om disse dataene kan brukes.

Hvis ingen andre tar tak i saken så kan jeg sikkert ta den seinere, men
trur jeg foretrekker å vente til N50 fra Kartverket blir frigjort 1.
oktober. Da har vi litt mer data som kan brukes som verifiseringsgrunnlag.

Espen

http://www.turkompisen.no
http://www.kresendo.no/
http://no.linkedin.com/in/espenisaksen