[NUUG kart] Informasjonsplakat om Openstreetmap

vegard at engen.priv.no vegard at engen.priv.no
Thu Aug 22 12:54:33 CEST 2013

Har du sett på walking-papers.org ?

Jeg tenkte en gang på å skrive ut et par bunker slike og putte i sånne
skriv-deg-inn-i-boken-bokser på ymse fjelltopper.

Har ikke kommet så langt ennå, dessuten er jeg egoistisk og vil kartlegge
stiene selv :)

Men ideen kan du få gratis.

- Vegard

On Thu, Aug 22, 2013 at 12:47:41PM +0200, Håken Hveem wrote:
> Den er ment rettet mot turgåere og andre friluftsfolk som
> tilfeldigvis har med seg en GPS.

> --
> PGP/GNUPG: C51F834D
> Håken Hveem
> Welhavensgate 11B
> 2317 Hamar.

- Vegard Engen, member of the first RFC1149 implementation team.