[NUUG kart] Eksotisk bompengeløsning

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Sat Aug 24 13:26:10 CEST 2013

Det gjenstår jo å se hva som skjer med frigivelsen av N50 data(og andre
data) og om OSM tillates å bruke disse på samme måte som SSR fra 1.
oktober.

Jeg har tenkt til å ta opp det med Kartverket når det nærmer seg hvis ikke
noen andre kommer meg i forkjøpet. Men det er jo uansett først fra 1.
oktober.

Tilbake til det første spørsmålet ditt Kristian. Lurer du på hvordan du
skal tagge bommen?

Espen

http://www.turkompisen.no
http://www.kresendo.no/